توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۲ مرداد ۲۹, یکشنبه

طلبکاری پسران و مردان ایرانی از دختران و زنان جهان

 

پسر لات و مسلمان ایرانی،وقتی یک دختری رو می بینه، از اینکه دختر با وی سکس نمی کنه، عصبانی میشه و فحشش میده ! اما اگر دختره با وی دوست بشه و اجازه رابطه عشق و سکس بدهد، چه دخترهِ دوست دخترش باشد، یا نامزدش باشد، یا صیغه ای باشد، یا دختر حوری و همسر موقت یکساعته باشد، فرقی نمیکند. پسره به خودش اجازه میده، انواع صِفَت زشت را، جلوی رو، یا پشت سر دختره بگوید، و برخورد زشت با دختر داشته باشد.

درجه بندی زن ودختر، کار اشتباهی است. و به هر حال، زن و دختری که با او عشق بازی یا رابطه جنسی کردی، هر کدوم از آن خانمها که باشه، یه پروانه، یک پرستو، یه حوری ، یا یک فرشته زیباست ، که اوقات تو را ، خوش و زیبا و لذت بخش کرده است. و مطمئن هستم وقتی با بقیه پسرها، یک روز، کوه و شکار و ورزش می روی، از اون یک ساعت که با زن بوده ای، خوشحال تر و شادتر نیستی، ولی از اون پسرها با احترام صحبت و یاد می کنی، ولی ازدوست دخترت و زن موقت یکساعته، همیشه طلبکاری.

این معایب تو، یک اخلاق فرهنگ ایرانی است که حاصل و نتیجه تعلیمات مسلمانی و مردسالارانه و  قلدر مآبانه دین اسلام هست و مانده تو مثل مردان اروپا و روسیه و چین و ژاپن و آمریکا بشوی، و یاد بگیری، مثل شیران جوان و پیر خدا، خشن و طلبکار نباشی. ولی توجه کن، با وجود اینکه  شیر جنگل و دشت، یک حیوان است و هرگز آدم نمیشود ، اخلاقش از اخلاق مردان مسلمان بهتر است و باوجدان تر است. ولی فرهنگ امام و پیامبر مسلمانان، پایین تر از فرهنگ همین حیوانات درنده و وحشی است، و شیر نر ممکن است با شیر نر دیگر سر مسائل سکسی بجنگد، ولی این شیر جنگل، همسرش را اگر با شیر دیگری جفتگیری کند، نمی زند و نمی کشد واگر چنین کند، تازه تو که اسد الله هستی، یک حیوان مثل شیر بودی و مانده بود انسان شوی.

سلب حق و سلب آزادی و امر به خشونت توسط یک دین ، نشانه ضد انسانی بودن آن دین، است. 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر