توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۲ بهمن ۹, دوشنبه

هزاره سوم پایان ادیان وحیانی و باستانی است!

شک نکنید هر مردی ژست های این زنان خوب و عزیز و زیبا را ببیند و پیش خود یا نزد دیگران این زنان را زشتکردار بداند یا از اندام زیبایشان به بدی حرف بزند دچار بیماری روانی شدید ضدیت با زیبایی زن است و دوست دارد بر ضد زن و برضد لذت و بر ضد نرمی و لطافت و برضد مهربانی و بر ضد خوبی ها عمل کرده زشت گویی طلبکاری و اوباشی گری کند.

هزاره سوم پایان ادیان وحیانی و باستانی است.

ادیان وحیانی به علت و دلیل اینکه نفس خودخواه و بی منطق و بی احساس و مرد بزرگ پندار پیامبرانش دین را اختراع کرده است  ظلم محور و برده دار محور و تبعیض محور است و مقدس و تقدس را مطرح کرده اند تا نشود با آن مبارزه کرد یعنی تلقین اینکه این چیز اصل است و قابل تغییر نیست و برای آنکه خدای بدکردار و خاندان بدکردار و تفکرات زشت خود را تقدس بخشند مجبورند دروغ و  مردسالاری و خشونت و ظلم و زن ستیزی و جنایت و لات پروری و شرخر پروری را بایسته کنند و تقدس بخشند.

برای همین دین اسلام و زرتشت و یهود باب میل قلدران و روانی ها و خشونت طلبان بیکار و مخرب است.

طرفداران این دین عاشق برهم زدن لذتن دیگران و عاشق دگر آزاری هستند.

معایب دین اسلام و سایر ادیان وحیانی متعدد است که تعدادی از آن در زیر بیان میشود:

  1. ضد عقل و ضد علم و ضد علوم تجربی هستند.
  2. ضد احساسات طبیعی هستند.
  3. ضد وجدان و ضد دگر آگاهی هستند.
  4. برده داری را دوست دارند.
  5. تعیین تکلیف زورمندان برای غیر زورمندان کارشان است.
  6. تبعیض را دوست دارند.
  7. در ظلم و دگر آزاری مسر و متجاهر هستند.
  8. لات پرور یعنی مردانی پرورش میدهند که منطق و احساس و نوع دوستی و وجدان ندارند و دگر ازاری کار و تفریحشان است.
  9. ضد لذت
  10. ضد لطافت و نرمی
  11. ضد مهربانی
  12. ضد آزادی
  13. ضد زن
  14. بدگویی کننده از ژست های سکسی زن
  15. بدگویی کنده از اندام جنسی زن
  16. لات و زشت و زننده درباره روابط جنسی حرف می زنند.
  17. تابوسازی میکنندو یعنی قرارداد می بندند که اگر فلان بخش بدن دیده شود زشت است. زمانی اگر زنی لب و چشمانش را مرد غریبه میدید به آن زن قحبه می گغتند! مردان و زنان مذهبی درباره لب و چشم آن زن بیگناه با لحنی حرف میزدند که انگار گوه دیده اند. این ژنتیک و فرهنگ مردم مسلمان را در طی چندین نسل به مادو حیانات درنده سوق داده و مثل امامان و پیامبرشان آنچه واقعا زشت است را زیبا و برعکس آنچه واقعا زیبا است را زشت دیده و اعلام کرده اند.
  18. سراسر وقت خود را به فحاشی و معرکه اندازی علیه زنان مشغولند.

توجه فرمایید که دیدن اندام جنسی که کارش یکی لذت بردن زن و مرد ازهم است و دیگری تولید نسل و هر دو چیز خوبی است و فقط باید مراقب امور بهداشتی و تولید نسل و روابط خوب باشد را زشت اعلام کرده اند.

یعنی شیر علی قصاب و شعبان استخوانی و شعبان بی مخ ها و لات های هزاران سال پیش قرارداد بسته اند که چیز خوب را زشت اعلام کنند و ما اسیر گند وگوه بودن فکر محمد رسول الله و زرتشت و موسی هستیم.

در حقیقت دیدن اندام جنسی هر زن و مردی برای همه مردم جهان چیز زشتی نیست شرطش این است که زن اجازه داده باشد و زوری نباشد.

برای همین خواهر و برادر و مادر و فرزند پورن استارها اندام نزدیکان و رابطه زیبای جنسی آنانرا می بینند و لذتن می برند از لذت بردن و زیبایی اندام نزدیکان خویش و ما نیز چنی ندیدی داریم.

حتی ایجاد تغییر در اندام و لذت از دیدن بدن برهنه یک زن واکنشی طبیعی و بیانگر زیبا بودن آن زن است و توهین نیست.

این بیان لاتها و اوباش است که زیبایی را زشت و عیب دار نشان میدهد.

فرض کنید که زنی کیک زیبا پخته است. 

یک لات و شرخر چنین اظهاراتی میکند:

(((خاک تو سر فاحشه فاجره ات مگر فلان حضرت { فلان گنده لات بی مغز و بی احساس باستان} نگفته کیک پختن جز برای شوهر زشت است؟ آب دهان متعفن من بر کیکت و رویت و دستانت ای فاجره! 

کیکش را ببین چه خمه ای آدم زبانش را بزند توف بندازد تو کیک بندازد زمین بگوید لیسش بزن بخور!

شصت کثیفم و دماغم بره تو کیکی که می خواهی بزاری تو دهنت.)))

یعنی تصورش را بکنید همین چیز را درباره بدن زن و روابط زن می گویند.

در مورد تعدد شریک عشقی و جنسی برای زن اینکه این محمد رسول الله که دجال مسیحیان است، چطور با چند هزار زن هم بستر شده عیب نبوده و اکثر مردان مسلمان صدها زن را تجربه کرده اند بد نیستند؟ ولی زن که سختی های سکس برای اوست و سختس های حاملگی و زایمان ریکاوری و بچه درای برایش است زشت باشد که تعدد همسر یا تعدد تجربه عشقی و سکسی داشته باشد؟

شک نکنید هر مردی ژست های این زنان خوب و عزیز و زیبا را ببیند و پیش خود یا نزد دیگران این زنان را زشتکردار بداند یا از اندام زیبایشان به بدی حرف بزند دچار بیماری روانی شدید ضدیت با زیبایی زن است و دوست دارد بر ضد زن و برضد لذت و بر ضد نرمی و لطافت و برضد مهربانی و بر ضد خوبی ها عمل کرده زشت گویی طلبکاری و اوباشی گری کند.

متاسفانه اکثر مردان مسلمان و ایرانی و عرب و ترک چنین دیوان زشت کرداری هستند.

لینک های مهم و خوب و مرتبط:

https://parast-oo.blogspot.com/2023/08/phylosophic.why.women.should.will.be.free.and.supported.by.society.html

https://parast-oo.blogspot.com/2023/10/why-muslim-men-are-malefactors-anti-women-hoodlum-terrorist.html

https://parast-oo.blogspot.com/2023/10/anti-porno-are-psyco-problem-men.html

https://parast-oo.blogspot.com/2023/11/blog-post.html

https://parast-oo.blogspot.com/2023/11/each-woman-who-has-husband-should-free-to-sex-with-each-men-she-love-and-even-should-be-permitted-has-baby-if-woman-wants.html

  

شک نکنید هر مردی ژست های این زنان خوب و عزیز و زیبا را ببیند و پیش خود یا نزد دیگران این زنان را زشتکردار بداند یا از اندام زیبایشان به بدی حرف بزند دچار بیماری روانی شدید ضدیت با زیبایی زن است و دوست دارد بر ضد زن و برضد لذت و بر ضد نرمی و لطافت و برضد مهربانی و بر ضد خوبی ها عمل کرده زشت گویی طلبکاری و اوباشی گری کند.


۴ نظر:

  1. این مردان به قدری از اندام زیبای زنان و پوزیشن زن در سکس و از زیبایی ها بدگویی و از اصطلاحات بد و تحقیرآمیز استفاده می کنند انسان در تعجب میشود که اینها شکنجه گر همسر خود هستند! باوجودی که بهانه می کنند که درباره زنان دیگر بدگویی کرده اند ، وقتی کمالات اندام آن زنان را در برابر زن و دختر قراضه و بداندام این مردان می بینی مطمئن میشوی مضاعف به زنان ایل و تبار خود توهین کرده اند.

    https://14819-tehran-iran.blogspot.com/2024/01/14819-20240114-.html

    پاسخحذف
  2. https://14819-tehran-iran.blogspot.com/2023/04/anti-women-hoodlums-14819.html

    کته جالب توجه درباره اکثر مردانی که نامشان ذکر شده این است که در طی یک تا ۱۲ سال حضور آنها در پلاکهای ۱۵ و ۱۷ و ۱۹ دایم مثل برادران ابوالقاسمی کنی و ابوالفضل محمدی و تورج رام و الله قلی ، از واحدهای اپارتمانی شان صدای مردانی که با مردان دیگر صحبت می کنند و صحبتهای خشن و ضد زن است بطوریکه اندام زن را رشت و حالت زن را در رابطه جنسی حقیرانه میدانند و اقدام به ضرب و شتم زنان چه در هنگام رابطه جنسی و چه بدون رابطه جنسی و بدون ژستهای جنسی زن یعنی حتی زن جدی و با رفتار عادی را بعد از مدت کوتاه یا بلندی مصاحبت به شدت کتک میزنند و شکنجه میدهند. این نشان می دهد مردان این محله به شدت بیمار روانی جنسی هستند و تعالیم و قوانین دین اسلام این توحش و بیماری را چند برابر توسعه و قوی می کند.

    20230319

    پاسخحذف
  3. از قدیم دسترسی به پنل نمایش دوربین و استراق سمع و ایمپلنتهای گفتاری و شنوایی هستند و در محله های مختلف حاضر و اوباش را به مزاحمت و عربده کشی و مسحره بازی جنسی و تهمت جنسی و آزار دختران و پسران ترقیب و از بس حرفهای زشت میزنند مزاحم جنسی هزاران دختر میشوند و باعث تنش اجتماعی هستند.

    در شبانه روز هرکدامشان مثلا دو ساعت در اطراف یک ساختمان یا خانه یا آپارتمان صداهای مزاحم پخش و درباره اندام زیبای زن وصف های زشت و ترکیبی با فحش می کنند و دایم بدگویی می کنند

    دایم دروغی را بیشرمانه تکرار می کنند. تا واقعیت جلوه کند.

    نکات بارز درباره این مردان:

    ۱- قلدری و جنایت حتی در صحبت های معمولی شان که نشان دهنده طینت ضد انسانی و مافیایی این مردان است .

    ۲- دیگر اینکه از بدو حضور یا سکونت در هر محله ۱۴۸۱۹ شروع به دروغسازی و قلدری کرده اند.

    ۳- به راحتی خشونت انجام می دهند.

    ۴- به افراد بیگناه بخصوص زنان حرفهای بد و پشت سرشان غیبت می کنند.

    ۵- نام دروغی و ادرس دروغی می دهند

    شایعه سازی می کنند.

    ۶- در خانه مردم دوربین و استراق سمع می گذارند و مزاحمت و باج گیری و انواع خطر ایجاد می کنند.

    ۷- از طرف دیگران زن دعوت می کنند. و ماجراهای جنایی ایجاد می کنند و تقصیر دیگران می اندازند.

    ۸- وکلای معروف و صاحیان مشاغل چون اینها برایشان شرخری و قوادی نظیر نقد چک و قرارداد اجباری و فسخ قرارداد اجاره. می کنند از اینجا حمایت که خلاف وجدان است.

    ۱۰- هر شکنجه و قتل که انجام می دهند زنانشان در کوجه یا خیابان برای چند ساعت جیغ و داد می کنند تا جنایت مردانشان را مخفی کنند مردم فکر کنتد همچین جنایتی کرده اند.

    ۱۱- مردان و زنانی را گروگان و اسیر کرده اند هر کس به پلیس و اطلاعات خبر داده پلیس اسرا و گروگانهای اینها را دستگیر یا کشته.

    نام جنایتکاران: ابوالفضل محمدی و برادران ابوالقاسمی کنی و الله قلی و تورج رام و محسن خلیفه و مجید خلیفه و خلیفه بنی روانی و محمدباقر سلکی و شابسته فر و نیکونژاد و محندصادق اسدی رازی و امیر وارسته حیدری و فرهادمختاری کرچگانی و حمید کارگر پیر و مهدی هاشم آبادی و محتشم مختار زاده و غفاری پور و غدیری و قدیری و روح الله ذوالفقاری و سیروس عریز الهی و بدری و حمید اخوان و داوودی و زبرجدی و زبرجدی شهریار و حاجی زاده و رستمی


    20230907

    https://14819-tehran-iran.blogspot.com/2023/09/spy.services.have.done.mafia.actions.html

    پاسخحذف
  4. مردان ترک و عرب و ایرانی و مسلمان دچار بیماری روانی هستند اخوان و قدیری و داوودی و حمید اخوان و تدینی و ذوالفقاری و عزیزالهی و نیکونژاد و حاجی زاده و تورج رام و برادران ابوالقاسمی و لسدی رازی و وارسته حیدری و سلکی با دیدن بدن برهنه زنان مدل و دیدن رابطه جنسی با بدترین و زشت ترین کلمات درباره زن و پوزیشن ها حرف میزنند و آنچه توهین می کنند به اصل زن و اصل رابطه میشود.
    اینها شغلشان این است که از آخوند و حکومت پول می گیرند تا به زنان بیحجاب و پورن توهین کنند.
    اما این توهین به مادر خودشان هم میشود.
    مثلا پول گرفته باشند روزه خواران را اذیت کنند.
    بگویند:
    گوه به هیکل آشپز و مشتری آشپز عجب حلوای گوهی و عجب مرغ بریان گندی.
    یا بکویتد مرد روزه بخورد عیب نیست ولی زن بخورد بد است و زن فاحشه و فاجره و قحبه است.

    باید بگویم این آشغال های مسلمان به ما که ۳۰ سال است مقاله ضد اسلام می نویسیم و پناهندگی نمیخواهیم و مجله جنبش و ستون آزاد را تغییر دادن تروریست به خارج ارسال کنند.
    تا ظلم و ضد برهنگی و ضد سکس در جهان است و تا ممنوعیت تغییر دین هست و تا تبعیض و برده داری و تا مقدس باوری و مقدس سازی هست لعنت و نفرین بر مسلمانان و تاپاله به هیکل تمام مقدسین و مقدسات دین اسلام پ تاپاله به هیکل تمام مردان قلدر و یکه بزن و شرخر امثال شعبان جعفری بی مخ و طیب حاج رضایی و رمضون یخی و اصلا بر محمد رسول الله و زرتشت و سایر پیامبران وحیانی و باستانی توف و لعنت و فحش و نفرین باد.
    ARSSE

    پاسخحذف